Kockice

Nastavak sjajnih rezultata u Londonu: Darko Kralj osvojio srebro u bacanju kugle

Drugog dana paraolimpijskih igara u Londonu Hrvatska je osvojila drugu medalju. Darko Kralj je u bacanju kugle osvojio srebrnu medalju s hicem 14,21 m (987 bodova).

Zlatna medalja pripala je Dancu Jackieju Christiansenu (17,87 m, 999 bodova), a brončana Britancu Aledu Daviesu (13,78 m; 961 bodova).
Kralj je prije četiri godine u Pekingu u ovoj disciplini osvojio zlatnu medalju, a ovo su mu zadnje olimpijske igre.
Danas su u bacanju kugle nastupili i Josip Slivar i Mladen Tomić. Tomić je zauzeo peto mjesto s osobnim rekordom koji iznosi 13,00 m (903 bodova), dok je Slivar sedmi također s osobnim rekordom (15,07 m, 828 bodova).
Ovo je 11 medalja za Hrvatsku osvojena na paraolimpijskim igrama.


Kralj: Odlazim ponosno
Koljeno je izdržalo u prvom hicu, dragi Bog mi je pomogao i uspio sam osvojiti medalju. Nju posvećujem hrvatskom narodu. Ona ide u povijest, i moju i našeg paraolimpijskog sporta," kazao je hrvatski paraolimpijac Darko Kralj nakon što je osvojio srebrnu medalju na POI u Londonu u bacanju kugle.
Kralj je do srebra stigao s rezultatom 14.21 metara što je, s obzirom da su spojene dvije kategorije iznosilo 987 bodova. Zlatna medalja pripala je Dancu Jackieju Christiansenu (18,16 m, 1012 bodova), a brončana Britancu Aledu Daviesu (13,78 m; 961 bodova). Za dobre vijesti pobrinuli su se i Josip Slivar i Mladen Tomić. Tomić je zauzeo peto mjesto s osobnim rekordom koji iznosi 13,00 m (903 bodova), dok je Slivar sedmi također s osobnim rekordom (15,07 m, 828 bodova).
Kralj je prije četiri godine u Pekingu osvojio zlato, a ovoga puta bio je stepenicu niže. Koljeno u kojem još uvijek nalazi sedam gelera nije izdržalo i samo zbog nastupa u Londonu nije išao ranije na operaciju.
"Bio sam maksimalno koncentriran i smiren kako bi koljeno barem na početku izdržalo. Kasnije me boljelo sve više i više. Nekako sam izdržao, no sada jedva stojim, kazao je 41-godišnji invalid Domovinskog rata koji je natkoljeničnu amputaciju 'zaradio' u srpnju 1991. godine u raketnom napadu JNA na Dalj.
Dan uoči finala svjetski prvak iz indijskog Bangalorea 2009. godine proveo je u izolaciji kako bi se što bolje koncentrirao za nastup.
"Jučer san proveo u osami. Tek nakratko sam vidio suprugu i sinove, a potom sam bio na fizikalnoj terapiji, hladio sam nogu i odmarao se. Nažalost, od ulaska na stadion do svlačionice ima oko 1.500 metara što hodajući na protezi umara," dodao je.
Kralj je uoči odlaska u London najavio kako su ovo njegove posljednje POI. Osvojeno srebro neće ga pokolebati u odluci.
"Ovo je moj kraj. Nema izgleda da se predomislim, bez obzira na medalju. Nastupat ću možda malo za klub," kazao je te se osvrnuo unazad. "Nisam mogao tražiti više. Osvojio sam zlato i srebro na paraolimpijskim igrama, bio sam svjetski pravak. Imao sam sjajnu karijeru i odlazim ponosno.
Nakon povratka u domovinu Kralj odlazi na operaciju koljena, a potom slijede 'umirovljenički dani'.
"Prvo odlazim na operaciju, nakon čega slijedi oporavak. Kada se dignem iz kolica posvetit ću se obitelji. Dane ću provoditi umirovljenički, uz djecu i suprugu. Klinci u ponedjeljak kreću u školu i zbog toga se vraćamo ranije u Hrvatsku," kazao je Kralj.
Kada se iz Pekinga vratio u Hrvatsku u njegovom Grubišnom polju bila je velika fešta. Sasvim sigurno i nakon povratka iz Londona biti će razloga za slavlje.

Izvor:http://sportske.jutarnji.hr/nastavak-dobrih-rezultata-u-londonu--kralj-osvojio-srebro-u-bacanju-kugle/1051072/

Nema komentara:

Objavi komentar